Tietoa meistä

Ratsastusseura Equus ry aloitti toimintansa rekisteröitynä yhdistyksenä vuonna 1999. Jäsenistö koostuu kaikkien ratsastuslajien harrastajista tasoon katsomatta, ja jäseniä on nyt noin sata.

Seuran tarkoituksena on edistää ratsastusharrastusta siten, että mahdollisimman moni seuran jäsen harrastaisi kunto-, kilpa- tai huippu-urheilua edellytystensä ja tarpeidensa mukaisesti. Tuemme jäsenistön valmentautumistoimintaa ja kannustamme seuraamaan ratsastusurheilua sekä edistämään hyviä hevosmiestaitoja.

Ajankohtaisista asioista, kuten valmennuksista, kilpailuista ja muista tapahtumista, tiedotetaan seuralaisia säännöllisesti sähköpostitse ja seuran Facebook-sivuilla. Muistathan siis käydä Facebookissa tykkäämässä sivuistamme!

Vuonna 2019 perustettiin kilparatsastajia tukeva Team Equus ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠(toistaiseksi tauolla).

Equus ry:n hallitus kaudella 2024

Minna Loitokaripuheenjohtajaratsastusseuraeq(at)gmail.com
Kielo Kestinmäkivarapuheenjohtajaratsastusseuraeq(at)gmail.com
Hanna Roiviosihteeriratsastusseuraeq(at)gmail.com
Johanna Pikarinenjäsensihteerieqjasensihteeri(at)gmail.com
Kaija Jokela

Aliina Pesula

Theresa Silfver

Päivi Kokko                                   rahastonhoitaja

Seuran säännöt (avautuvat uuteen ikkunaan).

Ratsastusseura Equus ry:n tilinumero on  FI54 8110 2710 1389 97