Jäsenyys ja edut

SRL:n jäsenedut kaikkien ratsastusseurojen jäsenille:

Lisäksi voit hyödyntää useiden yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut, joista lisää SRL:n sivuilla.

Equusin jäsenedut vuonna 2024:

Lantmännen Agro Riihimäki:

• -5% normaalihintaisista rehuista ja vitamiineista
  • -10% normaalihintaisista hevostarvikkeista (riimut, loimet yms.), ei koske kuivikkeita

Jäsenyys on todistettava ennen ostotapahtumia. Etuja ei saa takautuvasti. (Jäsenyyden saat todistettua sähköisellä jäsenkortillasi kirjautumalla SRL:n jäsenhuoneeseen.)

Lehtolan Ratsutalli / Tack Store

• -5% normaalihintaisista rehuista
  • -10% normaalihintaisista muista tuotteista

Edun saat verkkokaupassa käyttämällä Equusin jäsenkirjeessä mainittua koodia tai asioidessasi varastomyymälässä näyttämällä jäsenkorttisi (sähköisen jäsenkorttisi löydät SRL:n jäsenhuoneesta).

Toimitamme tuotteet nopeasti postilla tai ne voi noutaa sovitusti, jolloin tuotteet voi maksaa käteisellä tai kortilla. Rehut on toistaiseksi vain noutomyyntinä.

Jäsenmaksut 2024

• Seniorijäsen: 67 €
  • Juniorijäsen: 62 €
  • Perhejäsen (seniori): 42 €
  • Perhejäsen (juniori): 37 €
  • Kannatusjäsen: 37 €

Liity jäseneksi!

Ratsastusseura Equus ry jäseneksi liittyminen tehdään SRL:n liittymislomakkeen kautta.

Klikkaa tästä linkistä SRL:n Liity seuraan sivulle https://www.ratsastus.fi/ratsastamaan/liity/ .

Lue Liity Seuraan sivulla olevat ohjeet ja etene kohdasta 2) Täytä liittymislomake, josta löytyy linkki varsinaiseen liittymislomakkeeseen (klikkaa alleviivattua sanaa liittymislomakkeen, siitä aukeaa linkki). Valitse seurahausta Ratsastuseura Equus ry, niin liittymispyyntö tulee seuran jäsensihteerille näkyviin.